donderdag 10 november 2016

Familyplanner


Tegenwoordig ga ik niet al te vaak meer naar de Action, maar heb altijd een lijstje liggen waar ik dingen opschrijf die ik daar altijd koop, omdat het zo voordelig is.

Mijn bureau agenda van dit jaar kocht ik daar voor €1,79 en bevalt prima.
Je hebt er lekker veel schijfruimte, 1 dag per pagina, simpel, zonder opsmuk en dat vind ik fijn.
Zelf plak ik er wel kleine memo papiertjes tussen bij het begin van elke nieuwe maand om het voor mezelf overzichtelijker te maken.




Vanwege ons uitgebreide gezin, was een standaard kalender voor aan de muur niet erg handig meer in gebruik.
Online was ik al aan het zoeken voor een familie planner die duidelijk en overzichtelijk was.
De voordeligste was €12,50.
Sinds ik bewuster met geld omga, denk ik wat langer na over mijn uitgaven.
Omdat het nog enkele weken duurt voor het nieuwe jaar begint, was er ook de noodzaak nog niet.
Vanmorgen toen ik mijn agenda ging kopen, kwam ik per toeval een hele simpele en duidelijke familie planner tegen. Precies wat ik zocht en van de prijs werd ik nog blijer. Voor €2,79 ben ik nu dus ook een familieplanner rijker.
Het leuke ervan is,  vind ik  dat er ook nog tekst stickers achterin zitten.

Deze

Met inmiddels al afspraken gemaakt te hebben voor Januari kon ik zowel de agenda als de planner al invullen. 
Heerlijk om al zo vooruit te kunnen plannen. Dit geeft ontzettend veel rust, want zodra genoteerd, kan ik het niet meer vergeten.
Op de foto is hij nog leeg, maar inmiddels heeft DL van ons alle 5 een pasfoto erin gedaan en is de laatste week van dit jaar al ingevuld.
KLZ1 wordt in december 4 jaar en gaat binnenkort al oefenen op school, dus voor hem kunnen we de planner dus ook al goed gebruiken.
Voor KLZ2 zullen het vooral cb (consultatiebureau) afspraken en inentingen zijn


Word jij ook zo blij van een nieuwe agenda/planner, of ben ik de enige?



3 opmerkingen:

  1. Hij is makkelijk hè! Die familieplanner.
    ZELF heb ik ook een agenda van de ac.tion. 1,29 en de hele week op twee pagina's. A4 formaat en praktisch.
    Ook de kinderen hebben een agenda van de act.ion. voor 79 cent.voldoen prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, absoluut! Ik ben dol op agenda's en dergelijke en kan zeker erg genieten van een nieuwe.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh, ik heb die kalender vorige maand gekocht maar wist niet van die stickers. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen